martha en jetje's knutselhoek

maandag 25 juni 2012

zomer doosjes

heej bloggers.

wij willen beginnen met het welkom heten van onze nieuwe volgers.
dit vinden wij erg leuk
dus daarom welkom Deborah en BwithCo

dan nu een doosje.
dit doosje hebben we gemaakt bij Creatiefhandje.
wat vinden het een heel leuk doosje.
we zijn er nog een paar aan het maken voor mijn moeders kaartclubje.
het plaatje is ingekleurt met distress inkt.
de vuurtoren en schelpen zijn van marianne design
 het papier is van Magnolia (summer memories)


het linker doosje is van : Margret
het rechter doosje is van: Martha

we waarderen jullie reacties
als jullie nog tips hebben horen wij ze graag.
daar kunnen wij weer van leren.

groetjes Martha en Margret





9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk doosje... Het stempeltje is ook echt geweldig,, mijn favoriet op t moment..

    Hopend nog nog veel leuke creaties.

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie super mooie doosjes gemaakt! Het stempeltje vind ik ook zo schattig, die staat nog op mijn verlanglijst! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meissies
    jullie lijken wel een tweeling:-)) bijna exact twee dezelfde en nu nog meer ervan maken? nou veel plezier met het frutselen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie doosjes dames, heel leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn weer lekker aan de slag gegaan, het ziet er weer erg leuk uit!
    En bedankt voor je leuke bericht op mijn blog!
    Ik vraag me natuurlijk wel af hoe die buurvrouw van jullie heet, want ik woon namelijk ook in de kerkstraat!!

    groetjes. Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave doosjes zeg! Ontzettend leuk hoe Daisy onder de vuurtoren ligt te lezen :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dames,
    super geworden... mooie creaties zijn het geworden.
    groetjes
    esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke doosjes!
    Afdrukjes zijn mooi gekleurd.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen