martha en jetje's knutselhoek

vrijdag 22 juni 2012

Sunshine Award

heej bloggers.

we willen beginnen met het welkom heten van Agnes.
we hopen dat je onze site de moeite waart vind om te blijven bezoeken.

dan de sunshine award die we hebben gehad van Corry.

De regels voor de awart zij:
bedand digene waarvan je de award heb gekregen.
beandwoord de 10 vragen.
 
wat is je fovoriete dier?
Martha: hond.
Margret: de dolfijn.
 
wat is je fovoriete getal?
Martha: 7
Margret: 2
 
wat is je favoriete non- aslcoholische drank?
Martha: water.
Margret: water en cola
 
facebook of twitter?
Martha: geen van beide
Margret: facebook
 
wat is je passie?
Martha: mijn man en kinderen
Margret: met vrienden leuke dingen doen.
en kaarten maken met mijn moeder
 
krijgen of geven?
Martha: geven
Margret: krijgen van mijn moeder (hahaha)
 
wat is je favoriete patroon?
wij vinden beide de vlinder erg leuk.
 
wat is je favoriete dag van de week?
Martha: de zondag.
Margret: zaterdag.
 
wat is je favoriete bloem?
Martha: orchide en roos
Margret: de rode roos
 
wat is je favoriete?
Martha: nederland
Margret: nederland
 
nomineer 10 nieuwe blogs en infomeer ze dat ze de sunshine award ontvangen.
Creatiefhandje
Jans
Agnes
Berlinda
Ingrid
Ans
Jokibeer
Durvina
Frea
Marlies
 
meiden pak jullie Award want die is jullie met veel knutselliefde gegeven.
 
groetjes
Martha en Margret

3 opmerkingen:

  1. hoi meisjes
    zo nu lees ik wat meer over de mens achter de blogger:-)) jullie zijn twee gezellige knutsels!!
    fijn weekend en groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top damesssssssss
    gezellige zondag
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi dames
    erg leuk en lief dat ik de award heb gekregen
    maar als jullie het niet erg vinden dan laat ik het zo
    omdat sommige mensen het liever niet krijgen, en ik wil geen onderscheid maken onder onze volgers
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen