martha en jetje's knutselhoek

zaterdag 22 september 2012

creatief handje

heej bloggers.
 
hier weer een kaartje wat ik heb gemaakt voor creatief handje.
zoals julllie al eerder hebben gelezen mag ik voor
creatiefhandje in ijsselstein kaarten maken.
 
 
 het papier is van Magnolia net als de stempel.
de stempel is ingekleurd met distress inkt en H2o.
 
 
 
alles van wat ik heb gebruikt is te koop in de winkel
Creatiefhandje
vingerhoekhof 7a
3401 DX
Ijsselstein
we zijn erg benieuwd naar jullie reacties.
ook willen we jullie bedanken voor alle reacties die we hebben gekregen op onze andere posten.
 
groetjes
Martha en Margret

4 opmerkingen:

  1. Een heel lief en schattige kaart! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha en Margret,

    Wat leuk dat je kaarten mag maken voor creatief handje!! Ik heb sinds afgelopen weekend ook een blog gemaakt! Zou het leuk vinden als jullie mij ook willen volgen! Ik ken Martha van het knutselen bij Loesje!!

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi dames
    er staan twee AWARDS voor jullie klaar!
    veel plezier ermee en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen