martha en jetje's knutselhoek

donderdag 30 augustus 2012

creatief handje.

heej Bloggers.
 
we willen beginnen met het welkom heten van een nieuwe volger.
Hennie hartelijk welkom.
 
dan nu iets over ons kaartje.
ik (Margret) ben gevraagd of ik kaartjes wilde maken voor Creatief handje in Ijsselstein.
dat is een hobby winkel bij ons in de buurt.
daar volgen wij ook de workshop.
waarvan we al eerder creaties van hebben laten zien.
 
ik was zeer verrast dat ik dat voor hun mocht gaan doen.
en wij vonden het ook een hele eer dat ik dat mag doen.
ik was best wel trots want de kaartjes zijn ook meegegaan naar de knots gekke kaartendagen
 in Den Bosch.
 
 
 hier hebben we het eerste kaartje.
dit is een kaartje met een nieuwe tilda stempel.
de stempel in ingekleurt met distress inkt.
 
 
het papier is van wild rose studio (strawberry picnic )
ook het vlaggen lijntje komt uit de paper pack.
 
alles van wat ik heb gebruikt is te koop in de winkel
Creatiefhandje
vingerhoekhof 7a
3401 DX
Ijsselstein
 
we zijn erg benieuwd naar jullie reacties.
ook willen we jullie bedanken voor alle reacties die we hebben gekregen op onze andere posten.
 
groetjes Martha en Margret


5 opmerkingen:

  1. Dames wat een prachtig kaartje hebben jullie er weer van gemaakt. En wat leuk dat jullie gevraagd zijn. Dat is toch een compliment op jullie werk Toch? Helemaal Top

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meiden ze hangen nu te pronken in de winkel toppie zijn ze
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meisjes
    ziet er erg leuk en mooi uit!!en zeker een hele eer dat je hiervoor bent gevraagd:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefste Martha en Margret, die Kaart is wondermooi!! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend. Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooi kaartje. die vlaggetjes erbij is ook super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen